vrijdag 18 september 2015

2222


Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar! Reden voor een ‘feestje’. DWZ een wijntje vanavond om te proosten op het  schrijven over-  en het hebben van een platform voor mijn slechtziendheid. 

Het is soms een beetje vreemd om mijn berichten te ‘posten’ en niet te weten wie ze leest. Maar dat mijn blog gelezen wordt, is een feit. Door verschillende geluiden en reacties, weet ik dat het een steeds breder wordende groep is. Super!

Nu ben ik geen wizkid mbt statistieken rondom lezersaantallen. Wat is ‘veel’? De pageviews worden door blogspot braaf geturfd en wat blijkt…?

Mijn blog is afgelopen jaar door jullie maar liefs 2222 keer bekeken en dat vind ik fantastisch! 
Ik beleef er veel plezier aan jullie deelgenoot te maken van mijn ervaringen en het leven met mijn slechtziendheid.  

Blijf vooral meekijken!

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten